SPECE Z KREATYWNEGO ŚWIATKA!

Od pojedynczego strzału do kampanii dużego kalibru

Jesteśmy zorganizowaną grupą speców z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w agencjach międzynarodowych i polskich. Każde zlecenie bierzemy na naszą „strategiczno-kreatywną muszkę”, dbając o 100% wykończenie projektu. Szablonowe rozwiązania bezwzględnie eliminujemy wedle zasady „wyróżnij się albo zgiń”. Działamy w ścisłym porozumieniu z Klientem.

Potrafimy podejść do zlecenia kompleksowo: strategia – kreacja – realizacja.

 

Strategia

Myślimy w co uderzyć, żeby najbardziej zabolało konkurencyjne marki. 😉

Kreacja

Strzelamy pomysłami, zabijamy te najmniej rokujące, te najmocniejsze zostawiamy „do rozpracowania”.

Realizacja

Nadchodzi czas, gdy nasza dobrze przemyślana kreacja zaczyna rządzić na mieście.

Co robimy

Przygotowujemy projekty w oparciu o cele biznesowe Klienta. Wykorzystujemy najbardziej efektywne kanały dotarcia i komunikację 360°, aby dostarczyć optymalne rozwiązania, które budują wartość marki, zwiększają sprzedaż i przynoszą wymierne korzyści.


„Chronimy Twoją firmę lub markę celną strategią i wystrzałową kreacją.”

tablet-black
tablet-white

Bossowie Gangu

member-image

Marcin

Communication & Managing Boss

Wystrzałowy kreator i strateg w wojnach o markę. Walczył dla: V&P, IQ Marketing, Publicis i Radnej. Obraz nie ma przed nim tajemnic – odczyta nawet hieroglify (serio!). Z precyzją operuje światłem, kolorem i fontem. Niestraszne mu mordercze tempo ani najtrudniejsze zlecenie. A do tego udziela się kulturalnie, rozbraja wszystkich humorem i zamyka wszystko w „kreatywną klamrę”.😉

member-image

Agnieszka

Communication & Creative Boss

Ostro rozprawia się ze słowem. Kreatywna recydywistka ze strategicznym zacięciem. Zlecenia przyjmowała od takich bossów reklamy jak: Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis czy McCann. Prywatnie: zapalona podróżniczka, niezła agentka we własnych projektach artystycznych oraz poskromicielka kocich (i nie tylko😉) serc.

member-image

Rafał

IT Boss

Bezwględny programmer. Niedościgniony w zamiłowaniu do wdrażania nowych trendów i uświadamianiu Klientom ich potrzeb. Poszukiwany przez niejedną agencję. Odpowiedzialny za szereg projektów informatycznych. Przelewa na ekran nieskilowane pomysły teamu. Prywatnie ojciec, gracz i kinoman. Rodzina nic nie wie o jego życiu zawodowym.

OBSZARY DZIAŁANIA GANGU

Nasza kreacja broni się sama! Stale poszerzamy obszary działania Gangu, aby zapewnić kompleksowe wsparcie obsługiwanym markom. Łączymy narzędzia komunikacji w optymalny sposób. Śledzimy nowe trendy i dodajemy te najbardziej obiecujące do arsenału naszych kreatywnych rozwiązań.

skills-image
skills-image

Strategia

Bierzemy na celownik co, jak i kiedy zakomunikować.

skills-image
skills-image

Kreacja

Tutaj zmieniamy strategiczne założenia w wystrzałowe projekty.

skills-image
skills-image

Public Relations

Organizujemy i obsługujemy szkolenia, konferencje, targi i eventy.

skills-image
skills-image

Social Media

Prowadzimy marki w świecie mediów społecznościowych.

skills-image
skills-image

Promocja i eventy

Aktywizujemy sprzedaż za pomocą różnego rodzaju promocji i eventów.

skills-image
skills-image

Produkcja

Dla nas liczy się czas realizacji i finalny produkt.


* Niektóre z przedstawionych projektów zostały wykonane jako podwykonawca dla innych agencji reklamowych lub podmiotów

Klienci

Te firmy i marki już skorzystały z naszych usług. Zaufaj naszym kompetencjom i oddaj się w ręce Gangu!

Słoneczny Zdrój

PSB - Polskie Składy Budowlane

KAMIS

Robico

Galeo

Affidea

Soki Świata

Liebrecht & Wood

NUBO

NEO-ANGIN

Redberry

Redberry

BLOG

Tutaj dajemy cynk… o naszej agencji, reklamie, marketingu, sztuce i wszystkim tym, co niebanalne i godne uwagi. Wpadnij zawsze, gdy chcesz wiedzieć kto, co i jak robi w kreatywnym światku. 😉

blog-image

Przykład kampanii 360°

Dla kogo? Hotel**** Słoneczny Zdrój Medical SPA & Wellness z Buska Zdroju – Grupa PSB.

Nasze zadanie? Ogólnopolska kampania wizerunkowo-produktowa, która ma podkreślić prestiż i klimat miejsca „jak w domu”, a także zaprezentować unikalną ofertę usług i profesjonalizm kadry.

Jak wstrzeliliśmy się w temat? Strategia oparta na przekazach z parą celebrytów ("Słoneczna Para") - Kasia Skrzynecka i Marcin Łopucki, którzy kojarzą się z ciepłem i pozytywnym nastawieniem do życia, są „blisko ludzi”. Przekazy reklamowe łączą luksusowy klimat miejsca z dobrymi „słonecznymi” humorami celebrytów.

Jakie narzędzia komunikacji? ATL (TV, billboardy, prasa), Internet (w tym fanpage) oraz działania Public Relations dla Hotelu Słoneczny Zdrój (m.in. stworzenie sieci kontaktów medialnych, organizowanie eventów i konferencji).

Przykład kampanii łączącej media tradycyjne z social media

Dla kogo? Zakład Usług Handlowych Robico.

Nasze zadanie? Stworzenie pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-produktowej (z naciskiem na ich sztandarową markę: kefir Robico).

Jak wstrzeliliśmy się w temat? W przekazach reklamowych o nietypowej dla kategorii produktów mlecznych kreskówkowej konwencji w głównej roli występuje bohater symbolizujący kefir Robico. Zabawne dialogi dyskutujących o nim postaci podkreślają jego główne zalety: trzy wygodne opakowania, naturalny skład z żywymi kulturami bakterii oraz świeżość i smak gaszący pragnienie.

Jakie narzędzia komunikacji? ATL (dwa 15-sekundowe spoty TV emitowane na kanałach: TVN, Polsat i TVP, spoty radiowe, outdoor, prasa), Internet (trzy 15-sekundowe spoty wyświetlane w serwisach Grupy Onet, YouTube i Player.pl, a także fanpage, specjalna platforma komunikacyjna – budowanie zasięgu poprzez sharowanie w social media), BTL (w tym materiały POS).

blog-image

Przykład wprowadzenia na rynek nowej marki

Dla kogo? Firma PURE FIJI z marką o tej samej nazwie

Nasze zadanie? Wprowadzenie firmy i produktów PURE FIJI na rynek polski - wymyślenie strategii, platformy kreatywnej, przełożenie jej na kreację, realizacja.

Jak wstrzeliliśmy się w temat? W przekazach reklamowych zarówno w warstwie graficznej, jak też tekstowej, podkreślaliśmy naturalność (efekt naturalnego piękna i odmłodzenia), chcieliśmy wzbudzić emocje i odczucia takie, jakie ma się podczas relaksującego wypoczynku na rajskiej wyspie.

Jakie narzędzia komunikacji? Prasa, materiały BTL, Internet (strona www, blog, sklep internetowy, social media – fanpage), eventy oraz Public Relations (kontakt z dziennikarzami).

Jak dotrzeć do gangu?

Gotowy, żeby oddać się w ręce Gangu? Zapraszamy do kontaktu!

contact-person

Marcin Mazur

Communication & Managing Boss
Phone: (+48) 514-143-549